Je možné urobiť dodatočné zmeny v objednávke?

Akonáhle vytvoríte a odošlete objednávku, začne ju spracovávať automatický systém. Rezervuje tovar na sklade a objednáva ho u dodávateľov, odovzdáva dáta na našu expedíciu pre vyskladnenie a zaisťuje preň dopravu.

Zároveň posiela aktuálne informácie o objednávke na váš e-mail.

Zlúčenie objednávok, pridanie alebo zmena tovaru

Zlúčenie už vytvorených objednávok, pridanie alebo zmena tovaru už vo vytvorenej objednávke je možné pokiaľ to jej stav dovoľuje, stačí nám napísať na adresu obchod01@doorz.sk.

Zmena fakturačných údajov

Nasledujúce zmeny bohužiaľ nevykonávame:

  • zmena fakturačných údajov z právnickej osoby (podnikateľ) na fyzickú osobu (spotrebiteľ)

  • zmena dátumu vystavenia faktúry

  • úpravy v názve tovaru