Informácie pre zákazníkov
Registrácia
|
Prihlásenie →
Ako Vám môžeme pomôcť?
Často vyhľadávané
Ako si môžem zmeniť alebo obnoviť prihlasovacie heslo?
Obnovenie hesla Ako obnoviť heslo, keď nie ste prihlásený: V pravo hore kliknite na Prihlásenie. Kliknite na Zabudli ste svoje heslo? Zadajte svoju e-mailovú adresu spojenú s účtom. Kliknite na prihlasovací odkaz uvedený v e-maile. ...
Účet
Môžem zmeniť fakturačné údaje?
Fakturačné údaje je možné zmeniť iba v mesiaci, v ktorom bola faktúra vystavená. Stačí napísať na dobroni@doorz.sk
Platby a fakturácia
·
Účet
Vernostné zľavy
Vernostná zľava sa týka všetkých zaregistrovaných zákazníkov v našom elektronickom obchode a bude vyhodnocovaná po každej zaplatenej objednávke, a to podľa výšky dosiahnutého obratu. Ak ste dosiahli určitý obrat zo zaplatenýc...
Nákupy
·
Účet
Ako začať s nákupom?
Nakupovať v našom e-shope je jednoduché. Vo výpise produktov alebo na produktovej stránke jednoducho tovar pridajte do košíka. Následne pokračujte v nákupe alebo prejdite k dokončeniu objednávky.
Účet
·
Nákupy
Už viac nechcem mať u Vás účet, dá sa zrušiť?
Ak chcete zrušiť účet a všetky v ňom uvedené osobné informácie, zoznam objednávok a dosiahnutú vernostnú zľavu prejdite do časti KONTAKTNÉ A DODACIE ÚDAJE, na spodnej časti stránky sa nachádza možnosť Zrušenie účtu.
Účet
Zobrazujem 1–5 z 5 výsledkov
Naspäť
Ďalej
Spýtajte sa nás, radi poradíme
Sme k dispozícii od 10:00 do 17:00 (PO-PIA)
Báza znalostí
Účet
Nákupy
Doručenie
Platby a fakturácia
Právne informácie
Spýtajte sa nás, radi poradíme
Sme k dispozícii od 10:00 do 17:00 (PO-PIA)
Báza znalostí
Účet
Nákupy
Doručenie
Platby a fakturácia
Právne informácie
© Juraj Dobroň DOORZ, 2011 – 2023
JavaScript nie je povolený
Na zobrazovanie Centra pomoci je potrebné povoliť jazyk JavaScript vo Vašom prehliadači.
Zistiť ako na to