Informácie pre zákazníkov
Registrácia
|
Prihlásenie →
Ako Vám môžeme pomôcť?
Často vyhľadávané
Môžem zmeniť fakturačné údaje?
Fakturačné údaje je možné zmeniť iba v mesiaci, v ktorom bola faktúra vystavená. Stačí napísať na dobroni@doorz.sk
Platby a fakturácia
·
Účet
Je možné urobiť dodatočné zmeny v objednávke?
Akonáhle vytvoríte a odošlete objednávku, začne ju spracovávať automatický systém. Rezervuje tovar na sklade a objednáva ho u dodávateľov, odovzdáva dáta na našu expedíciu pre vyskladnenie a zaisťuje preň dopravu. Zároveň ...
Platby a fakturácia
·
Nákupy
Akými spôsobmi môžem zaplatiť na predajni?
Kúpnu cenu zaplatíte pri prevzatí tovaru v hotovosti (EURO) alebo kartou na predajni. Akceptujeme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
Platby a fakturácia
·
Nákupy
Akými spôsobmi môžem zaplatiť v e-shope?
Platobná karta U nás môžete pohodlne platiť svojou platobnou kartou. Akceptujeme karty VISA a MASTERCARD. V prípade platby kartou, bude čiastka z vášho účtu ihned odpočítaná. Samozrejme, môžete sa spoľahnúť na diskrétne spracovan...
Platby a fakturácia
·
Nákupy
Kedy dostanem daňový doklad pri nákupe z e-shopu?
Daňový doklad dostanete ihneď po expedícii tovaru na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Všetky daňové doklady týkajúce sa Vašich objednávok nájdete v detaile každej objednávky.
Platby a fakturácia
·
Nákupy
Zobrazujem 1–5 z 9 výsledkov
Naspäť
Ďalej
Spýtajte sa nás, radi poradíme
Sme k dispozícii od 10:00 do 17:00 (PO-PIA)
Báza znalostí
Účet
Nákupy
Doručenie
Platby a fakturácia
Právne informácie
Spýtajte sa nás, radi poradíme
Sme k dispozícii od 10:00 do 17:00 (PO-PIA)
Báza znalostí
Účet
Nákupy
Doručenie
Platby a fakturácia
Právne informácie
© Juraj Dobroň DOORZ, 2011 – 2023
JavaScript nie je povolený
Na zobrazovanie Centra pomoci je potrebné povoliť jazyk JavaScript vo Vašom prehliadači.
Zistiť ako na to