Informácie pre zákazníkov
Registrácia
|
Prihlásenie →
Ako Vám môžeme pomôcť?
Často vyhľadávané
Je možný osobný odber?
Áno, osobný odber je možný pri nákupe na predajni aj v e-shope. Pri nákupe v e-shope zvoľte v nákupnom košíku „osobný odber“.
Nákupy
·
Doručenie
Aké poštovné ponúkate?
Poštovné a balné za vyzdvihnuté objednávky v našej predajni (DOORZ, Kálov 654/25, Žilina) neúčtujeme. Poštovné na zásielky zasielané v rámci SLOVENSKEJ REPUBLIKY prostredníctvom SLOV...
Nákupy
·
Doručenie
Ako funguje expedícia a dodanie tovaru z e-shopu?
Tovar z e-shopu expedujeme až vo chvíli, keď máme k dispozícii všetko, čo bolo súčasťou objednávky. Ak si objednáte viac titulov, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má 7 dní a druhý 21 dní) Takúto objednávku Vám pošleme...
Nákupy
·
Doručenie
Ak je pri titule uvedené, že posielate do 7 dní, znamená to, že do 7 dní budem mať tovar doma?
Doba dodania, ktorá môže byť pri každom titule iná, je vždy orientačná. Znamená, do koľkých dní tovar odovzdáme doručovacej spoločnosti (pošta alebo kuriér). K tejto dobe teda treba pripočítať 1-3 pracovné dni na doručenie (pod...
Doručenie
Dokážete zohnať titul ktorý je uvedený ako nedostupný?
Ak je pri titule uvedené, že je vypredaný, znamená to, že už ani výrobca resp. distribútor už nemá titul na sklade. Preto Vám tento titul už nedokážeme zabezpečiť.
Doručenie
·
Nákupy
Zobrazujem 1–5 z 5 výsledkov
Naspäť
Ďalej
Spýtajte sa nás, radi poradíme
Sme k dispozícii od 10:00 do 17:00 (PO-PIA)
Báza znalostí
Účet
Nákupy
Doručenie
Platby a fakturácia
Právne informácie
Spýtajte sa nás, radi poradíme
Sme k dispozícii od 10:00 do 17:00 (PO-PIA)
Báza znalostí
Účet
Nákupy
Doručenie
Platby a fakturácia
Právne informácie
© Juraj Dobroň DOORZ, 2011 – 2023
JavaScript nie je povolený
Na zobrazovanie Centra pomoci je potrebné povoliť jazyk JavaScript vo Vašom prehliadači.
Zistiť ako na to